Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

2020.02.01-02 - Warszawa - Szkolenie Business for Wedding Planners MASTERCLASS

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 4 500,00 zł 4500.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

  • Czy wiesz, że w Polsce organizowanych jest ok 200 tyś wesel rocznie
  • Czy wiesz, że wartość polskiej branży ślubnej wynosi, aż 7 mld PLN rocznie?
  • Czy wiesz, że rynek usług Wedding Plannerskich ma potencjał monetyzacji na poziomie 184 mln PLN rocznie?

Tak, tak. Około 184 mln PLN rocznie Pary Młode są gotowe wydać na usługi Wedding Plannerów. Pozostaje jedynie pytanie ile z tej kwoty trafi do Ciebie, do portfela Twojego biznesu?

W związku z wieloma zapytaniami, które otrzymywaliśmy od dłuższego czasu z rynku, wychodząc na przeciw potrzebom polskich Wedding Plannerów, a w szczególności skupiając się na najważniejszej i najczęściej poszukiwanej wiedzy, potrzebie posiadania eksperckiej wiedzy z obszaru sprzedaży usług, rozwoju i skalowania biznesu oraz komunikacji z Klientem, wraz z naszym partnerem merytorycznym stworzyliśmy dla Was wyjątkowe i jedyne takie szkolenie w Polsce.

 

„BUSINESS FOR WEDDING PLANNERS – MASTERCLASS”

 

Do kogo kierowane jest nasze szkolenie?

  • Do osób, które planują otwarcie Agencji Ślubnej
  • Do właścicieli nowo powstałych Agencji Ślubnych
  • Do osób, które wcześniej ukończyły już szkolenie Wedding Planner w innej firmie szkolącej, ale niestety na tamtym szkoleniu nie otrzymały stosownej wiedzy, która pozwala im sprawnie pozyskiwać wartościowych Klientów na swoje usługi oraz rozwijać swój biznes, mają spore problemy z pozyskiwaniem wartościowych Klientów (nie wiedzą jak to robić właściwie i skutecznie, gdyż ich tego na ukończonym wcześniej szkoleniu nie nauczono)
  • Do Absolwentów szkolenia „Konsultant Ślubny / Event Manager” naszej DecorAmor Academy, którzy chcą zgłębiać ekspercką wiedzę w obszarach rozwoju biznesu Wedding Planner, sprzedaży usług oraz eksperckiej wiedzy na temat skalowania biznesu. Szkolenie to jest świetną kontynuacją ukończonego wcześniej szkolenia
  • Do osób, które już prowadzą swoje Agencje Ślubne i zamierzają skalować swój biznes poprzez otwieranie swoich oddziałów, sprzedawanie franczyz, budowanie sieci afiliacyjnych, ale nie mają stosownej wiedzy na temat budowania właściwego modelu biznesowego dla swojej organizacji (skalowanie poprzez usługę / skalowanie poprzez produkt)
  • Do osób, które zamierzają budować przewagę konkurencyjną na obsługiwanym przez siebie rynku i poszukują swojej przestrzeni rynkowej, swojego błękitnego oceanu. Do osób, które nie wiedzą jak taką nową przestrzeń rynkową tworzyć
  • Do osób, które pragną rozwinąć swoje kanały komunikacji oraz dystrybuowaniu contentu w social mediach (budowanie wartościowej społeczności na facebook’u, instagramie)
  • Do wszystkich tych, którzy chcą i lubią poszerzać swoją wiedzę z obszaru biznesu, marketingu, sprzedaży oraz PR

 

Partnerem merytorycznym oraz współorganizatorem naszego szkolenia jest
DecorAmor Academy

O DecorAmor Academy

  • Jako firma Wedding Plannerska funkcjonuje już od 2008 roku, a jako firma szkoląca Wedding Plannerów od 2014 roku, zatem świetnie poznali branżę ślubną w Polsce oraz zachowanie i sposób podejmowania decyzji zakupowych przez Klientów
  • Są Członkami Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Wedding Plannerów
  • Ich eksperckie publikacje wielokrotnie zostały doceniane przez polskie portale branżowe
  • Na stałe współpracują z takimi magazynami jak Forbes, Business Insider oraz Rzeczpospolita, gdzie wielokrotnie byli cytowani jako eksperci ds. polskiej branży ślubnej
  • W województwie zachodniopomorskim są niekwestionowanym liderem
  • Zorganizowali już ponad 200 wesel i obsłużyli ponad 400 zadowolonych Klientów, a ich marka jest rozpoznawalna w całej Polsce
  • Posiadają ogromne doświadczenie w organizacji różnego rodzaju ślubów. Najwięcej zorganizowali ślubów międzynarodowych oraz wesel wielowyznaniowych i wielokulturowych. Na swoim koncie mają śluby i wesela plenerowe, humanistyczne oraz tradycyjne
  • Zorganizowali również śluby i wesela dla osób znanych, między innymi dla polityków i dziennikarzy. Mogą również pochwalić się organizacją wesel dla osób z pierwszych stron gazet. Zorganizowali śluby i wesela zarówno z małymi budżetami 20tyś. jak i śluby wysokobudżetowe. Największy do tej pory budżet to 500tyś.
  • Stworzyli swój autorski program szkoleniowy akredytowany przez Polskie Stowarzyszenie Wedding Plannerów i przeszkolili już ponad 550 Wedding Plannerów, Managerów i Właścicieli obiektów weselnych, a ponad 290 ich Absolwentów prowadzi swoje biznesy i czynnie działa w branży ślubnej w Polsce oraz innych krajach Europy.

 

Program szkolenia “Business for Wedding Planners – MASTERCLASS”

Mój biznes

  • Analiza modeli biznesowych  najczęściej stosowanych w  działalności Wedding Planner. Dlaczego większość firm działających w branży ślubnej ma nieprowidłowy model biznesowy, co ma swoje skutki w nieprawidłowej formie opodatkowania
  • Zdefiniowanie właściwego modelu biznesowego Agencji Ślubnej (Wedding Planner)
  • Prawidłowa forma opodatkowania usług organizacji wesel
  • Wpływ modelu biznesowego na formy opodatkowania
  • Wybór właściwego modelu biznesowego Agencji Ślubnej (Wedding Planner) oraz jego wpływ na łatwość i skuteczność pozyskiwania Klientów
  • Dolina śmierci w biznesie (czyli dlaczego osobom bez stosownej wiedzy oraz kompetencji biznes nie idzie)

Rynek ślubny oraz konkurencja na rynku ślubnym

  • Rynek ślubny oraz jego segmenty
  • Wartość rynku ślubnego w Polsce
  • Wartość rynku usług planowania wesel
  • Analiza konkurencji vs. tworzenie własnej przestrzeni rynkowej jako element budowania przewagi konkurencyjnej

Wprowadzenie nowej marki (firmy) na rynek

  • Elementu komunikacji z Klientem na etapie wprowadzania nowej marki na rynek
  • Strategia marki

Wprowadzenie nowego produktu / usługi na rynek

  • Strategia lean product jako najefektywniejsze działanie dopasowujące produkt / usługę do wybranego segmentu rynku usług Wedding Planner
  • Zwroty w stretegii lean product jako działania modyfikujące produkt / usługę / ofertę do zmieniających się warunków rynkowych oraz zachowań zakupowych Klienta (Par Młodych)
  • Osiągnięcie MVP (Minimum Viable Product) oraz osiągnięcie product – market fit
  • Strategie cenowe produktu wprowadzanego na rynek (kreowanie ceny w czasie + komunikacja sprzedażowa z Klientem)
  • Strategie szybkiego wzrostu udziału w rynku usług Wedding Planner
  • Strategie penetracji rynku
  • Strategie wycofywania z rynku i poszukiwania nowej przestrzeni rynkowej (nowego błękitnego oceanu). Analiza wskaźników wynikowych KPI jako podstawa do podejmowania decyzji modyfikujących ofertę

Sprzedaż usług Wedding Planner

  • Klient oraz jego avatar oraz Digital Body Language
  • Podróż zakupowa Klienta. Jak wyglądała kiedyś, a jak wygląda dzisiaj
  • Miejsce zapadania decyzji zakupowych (tutaj dowiecie się dlaczego ilość fanów w social media nie przekłada się bezpośrednio na wysokość przychodów, powiemy Wam dlaczego nie wystawiamy się od 9 lat na targach ślubnych i co roku podnosimy ceny swoich usług oraz pozyskujemy coraz więcej Klientów)
  • Konwersja sprzedażowa
  • Lead nurturing
  • Realtime marketing
  • Dowiecie się dlaczego klasyczny marketing w dzisiejszych czasach traci na skuteczności
  • Budowa funkcjonalna strony www, która “sprzedaje”
  • Lejek sprzedażowy – definicja lejka dla usług Wedding Planner
    • Analiza kompletnego lejka sprzedażowego usług Wedding Planner
    • Analiza alternatywnych scenariuszy lejka sprzedażowego
  • Kampanie sprzedażowe usług Wedding Planner
    • Analiza kampanii sprzedażowej usługi kompleksowej organizacji wesela
    • Analiza kampanii sprzedażowej usługi koordynacji dnia ślubu
  • Definicja etapów kampanii sprzedażowych dla usług Wedding Planner
    • Prekampania (presale), zimny ruch, ruch organiczny, ruch nieorganiczny (kupowanie ruchu jako czynnik inicjujący proces sprzedaży)
    • Analiza rentowności miejsc zakupu ruchu
    • Wygrzewanie leadu (lead nurturing), ciepły ruch + aktywizacja Klienta
    • Kampania właściwa (sale)
    • Postkampania (aftersale), up-sell i down-sell
    • Rekampania
  • Automatyzacja procesów sprzedaży (marketing automation). Pokażemy Wam jak w całej naszej firmie osiągamy średnio 40 tyś kontaktów handlowych w ciągu miesiąca, oczywiście nie wykona Wam tego nawet najlepszy handlowiec
    • Analiza i definicja scenariuszy procesów automatyzacji
  • Definicja procesu pełnej automatyzacji sprzedaży
    • Otwarcie sprzedaży
    • Wyzwalacze sprzedaży
    • Lead Magnet jako element komunikacji z Klientem oraz czynnik inicjujący procesy lejka sprzedażowego
    • Zapis na listę opt-in
    • Autoresponder
    • Real Time Marketing
    • Sposoby i strategie budowania relacji z listą

Social Media – strategia komunikacji

  • Co jeśli z dnia na dzień wyłączono by Wam social media? Jak dalej funkcjonowałby Wasz biznes?
  • Budowanie najważniejszych aktywów Waszej firmy, które pozwolą utrzymać Wam przychody
  • Ochrona aktywów
  • Budowanie społeczności w social mediach. Omówienie najskuteczniejszych strategii (facebook, instagram, youtube)
  • Tworzenie treści, które sprzedają

Budowanie zespołu w firmie

  • Rozwijanie biznesu samodzielnie czy w zespole?
  • Jakich kompetencji potrzebujesz Ty i Twój zespół?
  • Jakie kompetencje wynosimy na zewnątrz firmy, a jakie bezwarunkowo utrzymujemy w firmie

Skalowanie biznesu

  • Skalowanie poprzez produkt
  • Skalowanie poprzez usługę
  • Franchising jako jedna z najgorszych form skalowania biznesu usług Wedding Planner – analiza przypadku polskich sieci opartych na tym modelu biznesowym
  • Skalowanie poprzez budowanie wartości Klienta w czasie

Sieć afiliacyjna jako narzędzie skutecznego skalowania biznesu

  • Czym jest marketing afiliacyjny?
  • Zastosowanie marketingu afiljacyjnego w branży ślubnej
  • Model “pierwszego kliknięcia” – zalety i wady tego modelu
  • Model “ostatniego kliknięcia” – zalety i wady tego modelu
  • Sekwencje kampanii sprzedażowych z udziałem partnerów afiliacyjnych
  • Korzyści z bycia partnerem afiliacyjnym

Narzędzia, czyli jak pracować efektywnie

  • Omówienie narzędzi pozwalających efektywnie pracować w biurze, na spotkaniach wyjazdowych oraz w trakcie zlecenia
  • Prezentacja narzędzi za pomocą których my realizujemy procesy sprzedażowe oraz prowadzimy komunikację sprzedażową z Klientem

 

Po szkoleniu otrzymacie:

  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • Materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • Ale przede wszystkim ogrom wiedzy eksperckiej, której nie otrzymacie nigdzie indziej, a która pozwoli Wam skutecznie budować i rozwijać Wasz biznes usług Wedding Planner
  • No i oczywiście naszą ogromną energię i motywację do tego aby budować swój biznes

 

Prelegenci szkolenia

  • Nasz największy atut to dwóch doświadczonych trenerów mających ogromne doświadczenie w branży ślubnej oraz w obszarach nowoczesnego marketingu i sprzedaży. Jako jedyni w Polsce postanowiliśmy dać kursantom od siebie coś lepszego, niż inne firmy szkolące Wedding Palnnerów i Event Managerów z branży. W ten sposób został stworzony nasz autorski program szkoleniowy.
  • Małgorzata Pieczyńska – Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Wedding Plannerów. Wedding Planner, właścicielka Agencji Ślubnej DecorAmor, która ma za sobą ogromne doświadczenie i szeroką wiedzę w branży ślubnej oraz biznesowej. Założycielka i pomysłodawczyni Agencji Ślubnej DecorAmor, której marka jest rozpoznawalna w całej Polsce. Pomysłodawczyni i autorka najlepszego programu szkoleniowego dla Wedding Plannerów i Event Managerów w Polsce. Autorka wielu znakomitych publikacji o tematyce ślubnej, opartych wyłącznie na własnym doświadczeniu. Specjalista od kreatywnego myślenia, ekonomista z wykształcenia, „psycholog” naszej firmy. Zwolennik i praktyk rozwoju osobistego. Rewelacyjny mówca oraz motywator – to już opinia naszych kursantów. Kobieta niezależna!
  • Robert Pieczyński – Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Wedding Plannerów. Business Development Manager w Agencji Ślubnej DecorAmor, wykładowca naszej DecorAmor Academy. 10 lat doświadczenia zawodowego na szczeblu menedżerskim w międzynarodowej korporacji. Absolwent elitarnych studiów zarządzania – Executive MBA w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu oraz Leeds University Business School. Ekspert ds. branży ślubnej. Wielokrotnie goszczony na łamach magazynów takich jak ForbesBusiness Insider oraz Rzeczpospolita. Ekspert z dziedziny  marketingu i sprzedaży oraz Social Media. Pomysłodawca i autor najlepszego programu szkoleniowego dla Wedding Palnnerów oraz Event Managerów. Robert zajmuje się również analizami branży ślubnej i budowaniem start-up’ów technologicznych funkcjonujących w polskiej oraz światowej branży ślubnej. Prowadzi również wykłady podczas experckich paneli biznesowych na akredytowanych przez Polskie Stowarzyszenie Wedding Plannerów szkoleniach.

 

Zapisując się na nasze szkolenie do 30 listopada 2019 dodatkowo kompletnie za darmo otrzymasz od nas BONUS o wartości aż 4000 PLN!:

  • MENTORING INDYWIDUALNY – 3 godziny – 2000 PLN za 0 PLN
  • Analizę biznesową Twojej firmy w zakresie modelu biznesowego, marketingu, procesów sprzedażowych oraz PR – 2000 PLN za 0 PLN

 

Zakupując niniejszy produkt akceptujesz REGULAMIN SZKOLENIA.

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl