288,00 zł
Cena regularna:
1 290,00 zł
eBook - "Jak samodzielnie wypozycjonować swoją stronę w Google - poradnik dla firm z branży ślubnej"
Opis
Poradnik dla firm z branży ślubnej.
Przewodnik, który krok po kroku pokaże Ci jak skutecznie i bezpłatnie samodzielnie wypozycjonować swoją stronę www.
Chcesz, aby Twoja strona www dotarła do jak największej liczby Par Młodych zainteresowanych Twoimi usługami? Marzysz o tym, aby Twoja firma była łatwo odnajdywalna w wyszukiwarce Google? Jeśli tak, to nasz eBook jest zdecydowanie dla Ciebie! Jeśli dopiero zaczynasz swoją aktywność w branży ślubnej, to nasz eBook jest dla Ciebie, gdyż dzięki zawartym w nim informacjom będziesz mogła / mógł właściwie przygotować swoją stronę www. A jeśli już od dłuższego czasu działasz w branży ślubnej, to nasz eBook również jest zdecydowanie dla Ciebie gdyż pozwoli Ci na lepsze wypozycjonowanie Twojej strony, a tym samy na osiągniecie zdecydowanie lepszej konwersji sprzedażowej.
Przedstawiamy Ci nasz najnowszy produkt eBook stworzony specjalnie i kierowany do osób i firm pracujących w branży ślubnej „Jak samodzielnie wypozycjonować swoją stronę w Google – poradnik dla firm z branży ślubnej”. Jest to praktyczny przewodnik, który krok po kroku pokaże Ci, jak samodzielnie i skutecznie i bezpłatnie wypozycjonować swoją stronę www.
Jeśli już działasz w branży ślubnej, to zapewne zauważyłaś / zauważyłeś, że co jakiś czas kontaktują się z Tobą firmy proponujące Ci usługę wypozycjonowania Twojej strony www. Niestety usługa ta, jest dosyć droga. Aby zrobić to prawidłowo przez autoryzowanego partnera Google, trzeba liczyć się z wydatkiem ok 3.000 PLN miesięcznie. Niestety dla większości firm z branży ślubnej jest to bariera finansowa nie do przejścia. To niemalże 40.000 PLN rocznie! U nieautoryzowanych firm możesz taką usługę wykonać trochę taniej, ale skutki tego mogą być dla Twojego biznesu katastrofalne. Łącznie z tym, że Twoja strona w wyniku działania takiej firmy może zostać zdelistowana z wyszukiwarki Google i już nigdy się w niej nie pojawić. W najlepszym wypadku Twoja strona zostanie zrzucona, zdegradowana na sam koniec listy, czyli nie będzie jej na 1, 2, 3 stronie, tylko będzie na 13, 15 itd oraz na ostatnich pozycjach tych stron. Odbudowanie takiego spadku będzie bardzo trudne.
Dlatego, dzięki naszemu ponad 15 letniemu doświadczeniu w branży ślubnej, dzięki naszej znajomości specyfiki branży ślubnej, dzięki znajomości procesów sprzedażowych i sposobu podejmowania decyzji zakupowych przez Pary Młode oraz naszej wiedzy i doświadczeniu w dziedzinie marketingu cyfrowego oraz SEO (Search Engine Optimization), udało nam się opracować poradnik, który w prosty sposób wyjaśnia zasady pozycjonowania strony internetowej usług Wedding Plannera w Google. W naszym poradniku dowiesz się, jak dobrać odpowiednie dla firm działających w branży ślubnej słowa kluczowe, jakie narzędzia wykorzystać do pozycjonowania oraz jak zoptymalizować treści na swojej stronie oraz blogu. I to wszystko zostało opisane w bardzo przystępny sposób, aby każda osoba, nawet ta, która nie zajmowała się kiedykolwiek pozycjonowaniem stron mogła to wszystko zrozumieć i wdrożyć w swojej firmie.
Nasz ebook, to nie tylko zbiór teoretycznych informacji, ale przede wszystkim praktyczny przewodnik z przykładami i wskazówkami, które pomogą Ci skutecznie wypozycjonować Twoją stronę internetową. Nasz eBook wyróżnia to, że został napisany przez osobę, która od 15 lat zawodowo zajmuje się branżą ślubną, jest współwłaścicielem firmy Wedding Plannerskiej, a od ponad 8 lat jest trenerem biznesu i szkoli z zakresu marketingu i sprzedaży oraz nowoczesnych technologii osoby prowadzące swoje biznesy w polskiej oraz międzynarodowej branży ślubnej.
Dlaczego warto sięgnąć po nasz poradnik? Wyszukiwarka Google, to jedno z najważniejszych źródeł ruchu na stronie internetowej. Im wyżej Twoja strona jest w wynikach wyszukiwania, tym większa szansa, że potencjalni klienci trafią na Twoją firmę i zdecydują się na skorzystanie z jej usług. Dzięki wiedzy zawartej w naszym poradniku, będziesz mogła / mógł samodzielnie i bezpłatnie zoptymalizować swoją stronę internetową, zwiększyć jej widoczność w sieci, a tym samym, przyciągnąć nowych Klientów.
Nie czekaj, już dziś sięgnij po nasz poradnik i zacznij działać! Zainwestuj w swoją firmę i zobacz, jak pozytywnie wpłynie to na jej rozwój. Kup nasz eBook „Jak samodzielnie wypozycjonować swoją stronę w Google – poradnik dla firm z branży ślubnej” i zacznij działać już teraz!
Autor ebooka:
Robert Pieczyński – Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Wedding Plannerów, Trener Biznesu PSWP.PL, Trener Biznesu i wykładowca w DecorAmor Academy, Absolwent Wydziału Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego, Absolwent Executive MBA w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu oraz Leeds University Business School specjalizujący się w marketingu międzynarodowym oraz marketingu cyfrowym. Odpowiedzialny jest za realizowane przez nasze PSWP.PL projekty kierowane do europejskiej branży ślubnej. Wielokrotnie goszczony na łamach magazynu Forbes, Business Insider oraz Rzeczpospolita
eBook „Jak samodzielnie wypozycjonować swoją stronę w Google – poradnik dla firm z branży ślubnej”, to kompleksowy przewodnik dla osób oraz firm, które chcą wypozycjonować swoją stronę internetową w Google. Na łamach naszego eBooka znajdziesz wiele praktycznych wskazówek dotyczących doboru fraz kluczowych, optymalizacji technicznej strony internetowej oraz budowania linków wewnątrz i na zewnątrz strony.
W pierwszej części książki omawiane są różne rodzaje fraz kluczowych oraz ich intencje, a także strategie doboru fraz kluczowych, w tym bardzo skuteczne podejście long tail. Dowiesz się również, czego oczekuje algorytm Google i jak można zwiększyć wartość strony poprzez wykorzystanie LSI Keywords.
W kolejnych rozdziałach książki omawiane są narzędzia i sposoby poszukiwania oraz doboru fraz kluczowych dla usług ślubnych, a także pomysły na ich znalezienie, takie jak analiza konkurencji czy odwrotna inżynieria. Część druga książki skupia się na optymalizacji technicznej strony internetowej, w tym na jej strukturze, elementach nawigacyjnych, tytułach, znacznikach html i meta, linkowaniu wewnętrznym i zewnętrznym, adresach URL oraz prędkości ładowania strony.
Część trzecia książki dotyczy treści na stronie internetowej i blogu. Przedstawiane w niej są narzędzia do poszukiwania inspiracji oraz pomysłów na treści, jak tworzyć angażujące i zoptymalizowane dla SEO tytuły stron i wpisów na blogu, jak tworzyć angażujące i zoptymalizowane dla SEO treści, jak stworzyć idealny dla SEO wpis na blogu, a także jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń. Poruszona zostaje również kwestia duplicate content i kanibalizacji własnych treści oraz przedstawiona zostaje metoda wieżowca, czyli jak tworzyć treść, która przebije konkurencję.
Ostatnia część książki, to omówienie linkbuildingu oraz monitorowania i analizy efektów działań SEO. Przedstawione w niej są różne rodzaje linków oraz źródła unikalnych linków, a także omawiane są takie techniki jak gościnne blogowanie, artykuły sponsorowane, content marketing czy publikacja swojego contentu na portalach branżowych. Książka kończy się przedstawieniem narzędzi do monitorowania słów kluczowych oraz widoczności w sieci, a także bonusowym udziałem w webinarze, gdzie zobaczysz, jak pracować bezpłatnymi narzędziami, które wspomagają w pozycjonowaniu strony www.
SPIS TREŚCI:
FRAZY KLUCZOWE – WYSZUKIWANIE ORAZ DOBÓR TYCH NAJWŁAŚCIWSZYCH I NAJLEPSZYCH
- Wstęp
- Rodzaje fraz oraz ich cel i intencje
- Wyszukiwanie i dobór najlepszych fraz kluczowych dla firm z branży ślubnej
- Strategie doboru fraz kluczowych (Long Tail – frazy z długiego ogona)
- LSI Keywords – czego od strony www oczekuje algorytm Google? Strategia zwiększania wartości strony www
- Narzędzia i sposoby poszukiwania oraz doboru fraz kluczowych (zapytania wyszukiwania)
- Pomysły na frazy kluczowe (skąd czerpać? analiza konkurencji, odwrotna inżynieria)
OPTYMALIZACJA TECHNICZNA STRONY WWW ORAZ BLOGA
- Wstęp
- Struktura strony www oraz bloga – wpływ na SEO
- Elementy nawigacyjne strony www
- Tytuł strony oraz wpisu na blogu, opis i zdjęcie przekierowujące do social mediów
- Znaczniki html i znaczniki meta
- Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne strony www (czyli ile własnych stron www warto mieć a gdzie się linkować na zewnątrz)
- Przyjazne dla SEO adresy url – wpływ na pozycjonowanie strony
- Prędkość ładowania strony oraz jej wpływ na pozycjonowanie
- Optymalizacja obrazów na stronie www
- User Experience – osiągnięcie najwyższej użyteczności strony i zadowolenia użytkowników odwiedzających stronę
TREŚCI (SEO CONTENT ORAZ CONTENT MARKETING)
- Wstęp
- Narzędzia do poszukiwania inspiracji oraz pomysłów na treści na stronę www oraz wpisy na bloga
- Jak tworzyć angażujące i zoptymalizowane dla SEO tytuły stron oraz tytuły wpisów na bloga (zwiększanie zaangażowania oraz klikalności) – lewarowanie CTR
- Tworzenie angażujących i zoptymalizowanych dla SEO) treści stron oraz wpisów na bloga
- Jak stworzyć idealny dla SEO wpis na blogu? Poradnik krok po kroku
- Skuteczne zmniejszanie współczynnika odrzuceń (Bounce Rate) – metoda haka
- Duplicate content, kanibalizacji własnych treści – wpływ na SEO
- Metoda wieżowca, czyli jak tworzyć treść która przebije konkurencję?
- “Wikipedia Style” oraz najszybsza metoda na wejście do TOP 10 w wyszukiwarce Google! Bez jakiegokolwiek nakładu finansowego!
OFF-SITE (LINKBUILDING)
- Co to jest OFF-SITE (LINKBUILDING) i na czym polega?
- Rodzaje linków
- Źródła unikalnych linków, linkowanie do wartościowych stron
- SEO wewnątrz swojego serwisu www
- Gościnne blogowanie u swoich partnerów biznesowych oraz na portalach zewnętrznych
- Artykuły sponsorowane
- Content marketing
- Publikacja swojego contentu na portalach branżowych
- Monitorowanie własnej marki oraz aktywności marek konkurencji
- Blogi zewnętrzne oraz blogi satelitarne
- Poznaj metodę broken link
MONITOROWANIE ORAZ ANALIZA EFEKTÓW
- Google Search Console
- Google Analytics
- Narzędzia do monitorowania słów kluczowych oraz widoczności w sieci
Cena:
- eBook (cena promocyjna):
- eBook: 88 PLN zamiast za 188 PLN